My photo
KL, Malaysia
First, I'm trying to prove to myself that I'm a person. Then maybe I'll convince myself that I'm an actress.

Monday, March 21, 2011

KDrama : Paradise Ranch


sabtu ahad yang lepas ni.. aku x kuar kemana2.. so dengan rajinnya aku pilih la drama2 yang aku tak tengok lagi.. lepas beberapa detik aku klik2 dan akhirnya aku terklik Pradise Ranch n.. Yang buatkan aku tertarik tuk tengok citer n sebab hero dia Chang Min .. ni kire 1st time dia berlakon x silap aku.... hensem? memang x la..sebab dalam hati aku, x de yang lebih hensem dari  T.O.P dan x de yang lebih cute dari Daesung.. kire diaorg berdua ni kene berusaha la tuk dapatkan aku (x berkaitan).. ok..balik pada cite...heroin dia Yeon Hee n pernah belakon dengan abang angkat aku si Hyun Bin dalam citer Millionaire's First Love.. peh gile babeng sedey movie tu.. chang min ni dia kumpulan tvxq/dbsk.. ntah la aku pon x paham status kumpulan diaorg n..dulu berlima..pastu berpecah.. 

Berbalik lagi dan lagi pada drama paradise ranch n.. citer n berkaitan si hero dgn si heroin n bercinta bagai nak rak dan berkahwin pade umur 19tahun.. pastu diaorg berpisah selepas 6bulan.. dan terus x berjumpa selama 6 tahun... pastu mcm biasa la drama korea..mesti la jumpe balik kan.. kalau x jumpe mcna nak jadi cerita..citer ni banyak berkisarkan hal ladang kuda diaorg..si hero dan heroin n kire dah terbeli ladang yang sama..dan pastinya yang tertipu metila si miskin iaitu heroin..biasa drama korea... tapi lagi better dr sinetron ind0nesia ahahaha.. 


Dalam pada masa yang sama hero dengan heroin ada pasangan sendiri dan de citer tersendiri... kenapa diaorg bercerai? tengok sendiri.. sebabnya panjang.. aku malas nak type.. dalam drama ni... bab2 kiss2 n..sikit x banyak mcm secret garden(tu yang buatkan boring) ahahaha.. 

Kesimpulannya..citer ni aku akan tengok sekali j.. dalam masa aku tengok n pon banyak yg aku lajukan..sebab ntah ase cam bosan...kire cam rugi pastu x rugi aku download citer ni.. selamat menuntun..



Rating : 3/5


No comments:

Post a Comment

AKU TAK KECIK HATI PON KLU KO TAK BUBUH KOMEN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...