My photo
KL, Malaysia
First, I'm trying to prove to myself that I'm a person. Then maybe I'll convince myself that I'm an actress.

Monday, February 14, 2011

Mood VS Malas

.. is suck...

kenapa semua orang cakap kalau isnin je mesti tak ada mood nak buat kerja.. 
sebab masing2 dah setup kat dalam kepala hotak diaorg tuk jadikan isnin ni b0san.. 
termasuk la aku... menyampah tul isnin.. nasib baik la esok cuti.. 
tapi disebabkan esok cuti lagi ke laut la mood aku tuk buat kerja.. 
dan yang bestnya lagi hari n.. boss kesayangan aku bg kerja ..
kene siapkan hari ni gak plak tu..masak dowh....

 mata aku pon dah berair je ni... bukan sebab menangis.. air mata ngantuk...ekekeke..

 tapi x ape... untuk melaksanakan azam aku tuk 2011 ni.. aku jaga kan gak mata aku ni... teruskan kerja dengan muka yg tersenyum ikhlas... walaupon kadang2 tanpa sedar.. dahi aku yang licin ni dah mencecah meja kerja.. sekian...

p/s : esok maulidur rasul... kalau aku kat kampung mesti ikut mak gi masjid dengar ceramah..ekekeke.. nasib baik kat KL..(hina kan aku?)

1 comment:

AKU TAK KECIK HATI PON KLU KO TAK BUBUH KOMEN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...