My photo
KL, Malaysia
First, I'm trying to prove to myself that I'm a person. Then maybe I'll convince myself that I'm an actress.

Monday, March 21, 2011

A.k.u


Yeyeye hari ni aku ade mood yang banyak untuk bertaip-taipan di blog n.. sebab kawan aku si nana dah perli2..dia kata aku angan2 taik ayam je buat blog... dah berhabuk katanya.. aku buat blog n pon dia gak yang suruh hihihihi.. 

aku x pandai la buat ayat.. x pandai nak buat ayat yang best2 yang boleh menarik hati orang2 tuk membaca.. aku taip ni pon aku guna ayat2 yang selalunya aku taip macam kat chating dengan kawan2 je.. aku ni suke jadi silent reader je kat blog2 orang lain.. banyak yang aku bace kat blogers lain.. diaorg kata kalau nak amai org jadi folowers blog kite.. kite kene tulis penuh2.. x boleh buat shortform2 ni.. kene bagi ayat teratur.. tulisan kene besar dan mudah dibace.. jangan kusut2 sangat masa hias2 blog ni.. untuk aku... aku buat semua ni.. sebab ape..sebab blog ni aku je yang bace ehehehhee..

Buat masa skg kegilaan aku adalah mendownload.. download apa? kompom drama, movie, lagu dan apa2 aje yang berkaitan dengan artis korea.. aku mmg gila gila dan gile dengan diaorg.. tapi x  de la sampai sesat apatah lagi syirik.. ahahaha.. aku suke dengar lagu diaorg.. suke tgok drama diaorang... asenye dah berpuluh gak la aku tengok termasuk drama+movie.. dan yang betul2 melekat kat hati aku ni ..5 citer ni la kot.. peh mmg ase cam citarase aku untuk dunia fantasy ni la... mmg meninggalkan impact yg lama dalam diri..  boleh pengsan dalam senyuman la..


 jodoh aku yg x jadi tu yg pakai cermin mata tu : TOP bigbang

Lagu lak.. ape je yg KPop Idol nya lagu aku download trus.. aku pon x paham Korea n.. bnyak gile Group diaorg wujudkan pastu setiap group ade berpuluh2 fans.. kire sape je debut kat sana kompom popular ehehehe.. tp nak debut tu yang susah..diaorg kene ujibakat dlu..pastu training bertahun2 baru dapat debut.. Idol yang aku suke bnyak tapi yang aku paling suke suke suke BIGBANG.. sebabnya? sebab T.O.P suka kan aku.. ahahaha.. dari mana aku kenal Bigbang ni? aku kenal daesung dlu.. dia salah sorang ahli BigBang n dan dia adalah salah seorang family dalam variety show yg popular+lawak gila kat korea Family Outing Season 1 .. memang lawak..serius weyh.. jadi addict tengok ni weyh.. berkali2 ulang.. sampaikan en.ajis aku pon kut addicted ekekekekkee.. dia yang tolong aku download kan dari epis0de 1-85..dan dari satu ke satu dan satu lah show yg de kat Korea aku tahu... smpaikan kat umah asyik tgok astro channel 391 je.. housemate pon naik menyampah.. 

hobi? selain benda2 lagha mcm benda2 kat atas ni... aku suka shopping.. suke gile.. sebab tu aku suka kawan dengan org2 khaya.. walaupon dieorg x penah belanja aku.. sebab dieorg x khaya ahaha.. kawan2 aku pon x khaya.. so keinginan nak cari kawan2 khaya hanya tinggal kenangan.. sebab kawan2 yang ada dah cukup untuk buatkan aku bahagia.. 

perkara lagh0 yang aku suka buat lagi adalah makan secara membabi buta.. napsu aku sembilan2 pada makanan kalau di timbang dan di katikan betul2.. sebab tu aku kurus mcm fazura sekang (sebaliknya) hekhekhek.. kat malaysia ni.. aku minat dia sorang je.. 

Kesimpulannya : aku lebih suke kalau dapat lompat2 kat konsert artis korea dari malaysia.. sekian.. (ye aku mmg jawa yg lupe diri) ehehehe =)


2 comments:

  1. wah macmam mane tahu nih? btw sape nih? -__- aah adik kak niha. *random komen nak jwb soklan*

    ReplyDelete
  2. hahahhaha hanya mampu ketawa berdekah dekah ehehhehehehhe

    ReplyDelete

AKU TAK KECIK HATI PON KLU KO TAK BUBUH KOMEN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...