My photo
KL, Malaysia
First, I'm trying to prove to myself that I'm a person. Then maybe I'll convince myself that I'm an actress.

Friday, March 25, 2011

Tambah dosa sendiri

Post pendek je ni.. post untuk melepaskan sakit hati buatan sendiri..
aku x tau apa kaitan die dengan hidup aku..
cume bile aku baca blog dia..mata aku rimas dengan gambar2 di dalamnya..
yg membuatkan aku terpikir ...


"nape dia suka pakai baju ketat mcm tu ekh... awak bukan kurus lahhhhh!!!"


"6pack"



p/s : saya pon x kurus.. dan saya x suke kai ketat2..malu aww nampak 6pack yg melintang-lintang kat perut  tu.. (x suke bermakna x pakai)


3 comments:

  1. bkn sy kn akak??

    huhuu...


    **aku pukul ko krg...haha

    ReplyDelete
  2. saya nak yang kaler ijau.. dia sorang je sopan tutup bawah!!!

    ReplyDelete
  3. jia : ahahah ok2 bukan ko.... bloger lain...

    peng : yg hijau x nmpak sgt die nye 6pack ekekeke

    ReplyDelete

AKU TAK KECIK HATI PON KLU KO TAK BUBUH KOMEN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...