My photo
KL, Malaysia
First, I'm trying to prove to myself that I'm a person. Then maybe I'll convince myself that I'm an actress.

Tuesday, February 8, 2011

bermulanya kami menjadi geng gung-gung

aku de 5 orang kawan bek... bek ke? semua cam shilake je perangai hekhekhek..
eija, nan0t, kak bell and lily (sah nama sebenar)..
antara 5 orang ni...
lily dengan k.bell aku kenal mase seolah menengah lagi..
kebetulan boleh plak dapat politenik yang sama dan duduk satu umah sekali..

eja and nan0t lak aku kenal kat umah sewa kat melaka..

umah doktor yang akhirnye kami tinggalkan dengan tidak membayar sewa ..
ahahaha hah dah nampak lom hina dan shilake nye perangai kami
yang lagi hina si eja..
siap curik tilam dari umah doktor tu bawak ke umah sewa baru kiteorang..
nasib baik umah baru tak jauh dari umah lama..



perangai aku start jahanam sejak duk serumah dengan diaorang ni la.. dulu aku ni suci je...
nak cakap ayat 'bodoh' pon mcm x sesuai.. yela nama pon suci kan..
tapi sikit pon x de penyesalan dalam hidup aku lepas kenal diaorg ni..
dalam tempoh setahun setengah kami dok serumah tu..mcm2 aktiviti kiteorg buat...
dari di usha oleh mamat2 melaka yang kacak2 sampai la kami plak mengusha mereka..
dak 4 ekor ni la yang usha, aku tak.. aku suci..(sah tipu)
yela nama pon dah de 'DIA' aku kan setia (sah tipu lagi)
lepas abis POLI aku, nana and eja masih stay kat melaka sebab kunun2 nak keje..
nak cari pengalaman so kami terus la searching keje dan dengan nekad tanpa menitik beratkan
imej kami yang super diva ni..kami kerja kat kilang..nama kilang tu Flextronic kot..
tapi disebabkan perangai Diva aku yang melampau..
aku keje x sampai sebulan..dalam 3 minggu je.. last2 gaji poon dapat Rm200 je...
masak nak bayar sewa umah...tu pasal aku x bayar.. ahahaha.. gila hina alasan aku..
nana je la k0t yang kerja sampai sebulan so dia dapat la gaji penuh.. tak lama tu..
nana balik Putrajaya sebab getis.. aku dengan eja masih meneruskan niat hati tuk kerja di melaka..
so aku dengan eja searching lagi kerja.. finally aku dengan dia kerja part time kat Kenny Rogers Roaster kat TESCO, Melaka. keje kat situ superb best.. kawan2 best.. Supervisor pon best..
keje kat situ dalam 6 bulan kot... aku behenti sebab aku dapat keje kerani kat KL..

sekang nana dah kawen,, eija pon dah kwen,,
lily nak tunang da.. aku pon hekhekhek..
tinggal kak bell je menanti prince charming yang x charming langsung di mata aku kehkehkeh

"
Everyone hears what you say. Friends listen to what you say. Best friends listen to what you don't say"

saranghey chingguuuu!!!

2 comments:

  1. amboi² ngumpat now.... gaji masa kerja klang tu ko yang dapat lebih ea...aku dapat rm100 lebih je sebab banyak mc ehehhehe....asyik demam je maklum lah orang senang tiba² main lasak² nie tu yang megila tu.....(sah tipu hahahahha)

    team gung gung...
    nanot

    ReplyDelete
  2. na...yeke aku yg dpt lebih? aku pon lupe...bukan ko dgn eja yg dpt penuh ke? aku yg kurg kje 2 hri..heeeee..mmg ko sah tipu..

    ReplyDelete

AKU TAK KECIK HATI PON KLU KO TAK BUBUH KOMEN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...