My photo
KL, Malaysia
First, I'm trying to prove to myself that I'm a person. Then maybe I'll convince myself that I'm an actress.

Tuesday, February 8, 2011

etude house vs skin 79

aku tgh kompius...
nak try beli BB cream...
sebab ape nk beli BB cream?
sebab aku nak bajet howt macam artis korea...
sape yang kenal aku..
kompom tau aku addicted gile2 babeng dengan artis korea ni...
dari lagu sampai la drama.. arghhh kacak nyew..
ok lari topik..

aku ada servey bukan dekat shopping mall tapi google jerk heeee..
yang palin top etude h0use dengan skin 79(missha)
masalah yang berputar dalam kepala aku sekarang ni adalah...
BB cream yang mana satu yang boleh jadikan aku cun sama macam Yo Eun Hye?
lainla aku pi gerai upss kedai tu leyh direct tanya dengan yo eun hye.. mencik taw..
aku pon nak cumel gak..

hasil penat lelah jari cumel aku ni mencari aka google..
aku de jumpe sorang blogger n die guna etude house...
damn cute nyew dia.. aku pon trus pasang angan2 tuk jadi cute macam tu..
nama dia Ailyl Rozanna
dan sekarang aku masih x jumpa manusia yang memikat hati aku tuk gune missha..
x ape...sebab aku ni memang dilahirkan rajin...
aku akan terus arahkan jari cumel aku tuk search and enter..

sekian... nanti kalau aku dah beli and dah try...
aku tepek kat sini tuk kowang puji...
harus dipuji k..

2 comments:

  1. rajin nye mengarang..aku pun dah tengok web pasal bb cream nie..cam best je..beli lah afe adne...

    ReplyDelete
  2. nana : ekekeke..tu la na..ko try tgok blog ailyl tu..lawa na die pakai heeeeeee

    ReplyDelete

AKU TAK KECIK HATI PON KLU KO TAK BUBUH KOMEN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...