My photo
KL, Malaysia
First, I'm trying to prove to myself that I'm a person. Then maybe I'll convince myself that I'm an actress.

Thursday, February 10, 2011

Salakan Anjing Betina

  semalam aku gaduh lagi dengan si anjing tu..
dah lama sebenanya aku x gaduh...
sebab aku ase dah tuwe dah malas nak gaduh...heee =)


pompan oh pompan..
nape ko suke menyalak bagai hanjin?
padehal benda kecik je.. aku lupe letak balik barang ko lepas aku sapu umah.. tu jerk..
ko memang saje kan.. saje nak ajak aku gaduh...
sebab ko rindu kan nak dengar suara aku..hekhekhek

cakap je la ko rindu aku.. malu2 plak..
siap nak main baling-baling botol kosong...
x cukew taw...abis imej awak sebagai guru..
sebagai guru awak kene tunjuk adab tau.. 
x baik buat perangai cam semalam hekhekehek..

ok ok lepas ni kalau ko rindu nak dengar suara aku.. 
ko menyalak je macam semalam...
nanti aku layan akan salakan ko k. 

p/s : belajar tinggi... tapi bebal mcm syait0n.. nama je pegi tanah suci.. 
tapi balik dari sana yang ko dapat cume cara nak baling barang kat orang... hina nye pompan!!

4 comments:

  1. ko kaki kan je muka dia...
    pastu ludah...
    benda kecek pun nak besar²...
    cam cilak...
    sabar ea afe adne

    ReplyDelete
  2. mmg sabar la na.. skg n aku sabar j.. dah x nak cari musuh2 n

    ReplyDelete
  3. kekekekek aku mampu gelak jer! hahaha

    ReplyDelete
  4. BIASA LA...WANITA LANJUT USIA YG KESEPIAN... TU YG DIE SIBUK SUH AKU LAYAN DIE TU...

    ReplyDelete

AKU TAK KECIK HATI PON KLU KO TAK BUBUH KOMEN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...