My photo
KL, Malaysia
First, I'm trying to prove to myself that I'm a person. Then maybe I'll convince myself that I'm an actress.

Monday, October 8, 2012

Nama² untuk anak mummy..

....
dot dot dot
blur blur blur

punye la banyak nama baby2 yang ade kat dalam internet ni..
boleh lak sampai sekarang aku and husband masih x jumpe nama yang kami sama2 minat
kalau aku berkenan.. husband x kenan..
bile husband dah kenan.. aku pulak x berkenan

aku scan hari tu ternyata baby aku ni gugurl..
so mula kelam kabut ler kami mencari
sebab yang kami dh jumpa nama boboy.. nama gugurl yang x jumpe..
so start la kami mencari nama gugurl


nama2 yang kami dah usulkan kepada diri memasing :

marissa @ arissa
adelia @ adeyll
amanda
amani @ amni

delisha
dalili
keysha
mayeesa
tahira
durrani
abeyni

semua x kenan!!!! penat tau aku cari.. hmmm.. letih..
apa la nama yang husband aku suka agaknye
x kan nak nama MARIA lagi kot..
x nak x nak.. x suka x suka..

p/s : baby aku skg 27minggu dan 5hari.. nx week dah masuk 3rd trimester.. ngeri dow!!! tapi yang best.. dah boleh nampak perut berombak-ombak baby kicking.. hikhikhik


Love,
I is Ur Mummy






2 comments:

AKU TAK KECIK HATI PON KLU KO TAK BUBUH KOMEN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...