My photo
KL, Malaysia
First, I'm trying to prove to myself that I'm a person. Then maybe I'll convince myself that I'm an actress.

Friday, September 28, 2012

Kelmarin..

Ye Kelmarin...

Aku buat Scan 2D sbb x jadi nak buat scan 4D.. kenapa  tak jadi? aku punye suka.. x yah sibuk nak tau.. Doktor tu nama dia Danial Owen.. budget Soccers.. tapi tak.. dia seorang Doktor.. masa dia raba- raba  scan perut aku.. dia tunjuk la :
ini kepala
ini peha kanan
ini peha kiri
ada 2 tangan
ada 2 kaki
ini mata dia
ini hidung
ini mulut dia
fuhhhhh.... 'alhamdulillah' terucap..
tapi dalam hati..
lepas tu dia raba-raba scan lagi perut aku..
oh oh.. aku nampak aku nampak..
3garisan...my baby is GUGURL!!!!
ahh cute cute cute..
x sabar nak pakaikan baju sexy²...

p/s : AYAH dia dh sound.. 7tahun dah kene pakai tudung.. pffffttttttt x URBAN tul..wakakakaa....


Love,
I is Ur Mummy



No comments:

Post a Comment

AKU TAK KECIK HATI PON KLU KO TAK BUBUH KOMEN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...