My photo
KL, Malaysia
First, I'm trying to prove to myself that I'm a person. Then maybe I'll convince myself that I'm an actress.

Sunday, July 15, 2012

Gedik Usha Nama Baby


Salam..

Aku tau aku pregnant masa usia baby 6minggu.. balik je dari Klinik aku trus usha nama baby.. Over kan? ahahaha ye mmg Over.. bukan aku je yang Over.. Asben pon ikut Over .. siap cakap.. nak nama baby nama MARIA.. apa2 pon nak ada MARIA gak.. ape la yang best sangat dengan nama tu.. HUH!  AKu pon gi la usha ke google apa maksud nama MARIA tu.. DANG! good news for me.. nama MARIA tak ada maksud dalam ISLAM.. ahahahhaa

Pastu senyap kejap dari pilih2 nama ni..Aku start usha2 balik lepas aku gi scan 2nd time last friday.. tapi kali ni usha nama gugurl je.. sebab masa awal2 tu aku usha nama boboy je banyak.. aku berkenan betul nama ZARA = Princess.. macam kena la nama tu.. sebab mummy dia mmg bak Princess pong. DANG! perasaan.


                              agak2 my baby ada comel macam ni x?

Tapi masih awal lagi untuk aku pikirkan.. ada 25minggu lagi nak pikir.. banyak lagi nama untuk aku timbang kan.. hikhikhik.. Tak sabar la nak tunggu perut membulat.. sebab yang ada skang ni.. masih berketak(berlipat) sebab i ni bukan la kurus orangnye.. chubby lagi enak je.. DANG!


p/s : x sabar nak tunggu babyikut rupa siapa.. me or Asben..


Love,
I is Ur Mummy

No comments:

Post a Comment

AKU TAK KECIK HATI PON KLU KO TAK BUBUH KOMEN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...