My photo
KL, Malaysia
First, I'm trying to prove to myself that I'm a person. Then maybe I'll convince myself that I'm an actress.

Wednesday, May 25, 2011

RamBUT..

Azam awal tahun.. bela rambut panjang2 dan buat wave @curl
Azam last week.. potong rambut pendek terus senang nak jaga
Azam hari ni.. nak gi potong malam n.. trim sikit2 aje...
Hakikat nya.. cume nak mention.. apa pon jadi.. apa pon dugaannya.. aku nak potong ambut..
apa jua keputusannya aku akan tabah hadapinya.. aku akan tenang hadapinya...
walaupon aku akan semakin cantik.. jangan salahkan aku.. sebab buat keputusan macam ni...

gaya ambut yang aku tgh pikir kan dari rambut rupe ni



aku nak trim sikit2 je... erm lbih kurg jd mcm n la

ala-ala kemas :

atau ala-ala hye :
 

atau ala2 bangun tid0 mcm ni :

x sure la.. sayang nak potong ambut n.. sebab dah paras pinggang.. 
dan kelihatan ala2 granny sebab panjang sgt.. so kene gak potong ala2 2inch ke.. 
en.ajis suh buat wave.. tp aku ase aku bukan malas.. 
dan aku semestinya bukan rajin nak menjaganya ala2 baby..



p/s : lepas ni bile dah makin cantik boleh la post ala2 muka dark face..

1 comment:

AKU TAK KECIK HATI PON KLU KO TAK BUBUH KOMEN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...